Lets Play SUPER MARIO MAKER! Derpy Mushrooms + Real Life Undo Button? w/ AMIIBO Unboxing (FGTEEV)

Lets Play SUPER MARIO MAKER! Derpy Mushrooms + Real Life Undo Button? w/ AMIIBO Unboxing (FGTEEV)


ay SUPER MARIO MAKER! Derpy Mushrooms + Real Life Undo Button? w/ AMIIBO Unboxing (FGTEEV)
FGTeeV
FGTeeV
Subscribed4.1M
Add to Share More
17,145,513 views
35,670 5,027
Published on Sep 11, 2015
FGTEEV DUDDY & Kids Play nintendo Super Mario Maker on the WiiU! Yep, Yep, Chase, Dad & Mike have lots of fun while they learn to play & try the DOGGY UNDO Button in Real Life.

Also in this video:
Super Mario Maker (Wii U) Unboxing
Nintendo Classic Mario 30th Anniversary amiibo Figure Unboxing

==================================
Beba Ba Leep Bop Beleeda Bop Pllllhhh!
Subscribe: http://www.youtube.com/fgteev
a Family Friendly Youtube Gaming Channel

Skylander Boy and Girl Channel: http://www.youtube.com/theskylanderbo…

Our Family/Vlog channel, FUNNEL VISION:
http://www.youtube.com/funnelvision

►Instagram: http://instagram.com/skylanderdad
►Facebook: https://www.facebook.com/SkylanderKids
►T-Shirts: http://skykids.spreadshirt.com/shop/d… Skylander Boy and Girl Minecraft
Game
Super Mario Maker
2015
Explore in YouTube Gaming
SHOW MORE
Loading… SONIC THE HEDGEHO (By GM94089) He’s like the punch people oh Snap this is perfect it fits. My nostril holes just right well look at my shoe What’s up FG? Cheers? It’s pretzel eating Mike over here retro nes controller Dad over here in Its FTGT Superman chase who looks like he beats people with Something a [mom] buckled and he’s yeah, I think I covered the pretzel park thing. So here. We have Super Mario maker [let] [go] you even monkey. [I] don’t know if I want to open it so cool So there’s the game right boom yeah, use the amiibo they never look so cool [in] the packaging. It’s soaked We don’t open it [30th] [anniversary]. [let’s] open this up So here we go, and now let’s open it up with your [putzel] that’s impossible. Yeah, it is okay Do it do that one more time? I’m gonna eat your pretzel. I’m just kidding so here. We have a book inside a bunch of cool pictures And then we have one of these here It’s like what the game comes in. I believe I’ve never seen this this must be new ah [Chase] is trying to whack the the tea burrs With something there there’s a special power and Let’s see what we got yeah, you’re ready, [Matt] [gamaya] Ready makkal one two three. [wow] yeah, and inside looks like we have an electronic manual no one needs that and Here’s the disc. Can [you] see it boom what do you say we pop this thing in there? Yeah, and when we use this it says that you can a [superpower] up two bus blocks. I guess yay Mario Savedata created that is good to know hi, bro. You ready to check [this] out Yeah, press a you do that cuz I’m it’s hard too hard for me Your master at [that], that’s why I like playing games with you here try it out man, okay, alright Let’s check out the intro Mike’s Gonna do it these jump oh that’s jump [to] I don’t know have you ever played the old hood [uh] I’m not used to Mario. Who’s trying to figure [out] all the attacks and like [row] This is where gaming not first started because that’s atari. There’s only one attack, and it’s jumping like jump Did I mention that there’s jump that no broke double jump [wasn’t] [invented] [yet]? Go down the tunnel [go] [see] if you can press it down while you’re in there. Nope and Nothing all right man. Let’s go alright get to cool exactly from the 80s man oh Let’s go, what else we got here? Alright you used to play with this remote seriously Oh, my head that was the remote that you used to play this game, bro. What are you [andy]? I miss you. See oh That’s what it used to look like [alright], so now you gotta try that now. Oh, it’s an unfinished course Why don’t you help a fellow make her out and finish it off. [you] want to try to edit it [now] So now look we can go here those are all the things you can use to build your own course well look at that So you can like select look at you want to create a wheel a bunch of blocks. This is better with the stylist Look now you can get a lot of points right? How do you [wash]? Oh now you do this look? So you remember stepping on me? Remember, how you couldn’t get over? Number I’m Gonna make it over here. Okay. I [wanna] delete what you did why? Because I make more some stuff. [no], why is [there] dog looking at you on the screen? How do you delete it? Let’s see [oh] You can place things inside that so if you want Look you want a mushroom. You just put it inside of there you want to put a coin You get it. Oh whoa Whose hand is that on my screen I didn’t invite you to my house lady That really nice fingernails better than mine oh look you [could] just drag it and let your did I don’t know how to Boil it see [undo]. Oh you just press a dog That’s [with] it. Look listen We gotta try this in real life. We need to press our dog and just see if [we] [can] like undo stuff all right So we’ve got [rose] here, and we’ve got an egg. [go] [cheese]. Drop it. Whoa Okay, Chase now touch Rose and see we could undo it go Tapper oh It doesn’t work rose. You were supposed to undo this oh What’s it called? Thank you. Leah egg. Yolk. [oh] No, you take it and Rosie. You can’t eat that um all righty, so tapping Rose doesn’t work Thank you. Oh Man, Rose just threw up you have a maximum amount of undos I am sorry to tell you look you have a little minion there give a minion with a guatemalan flag. Oh, that’s sweet [oh], no look L. + zo are pussy are Izzie race mode yeah, oh look That’s how you erase oh, that’s Clean again, [I’m] losing him. I’m using the waddle [Mahlon] minion to erase That’s de Are you bouncing to like the music so here chase is here? I thought you were gone be [alright] [dude] making it You want to make your own to chase wait? How do I get back to I’ll like do everything take off the minion, okay? I now choose your stuff. What are you gonna? Make? I want to make a flappy bird Flappybird That’s not gonna work. You can’t get the up tunnels yet. I wonder [how] we unlock more things. Oh, man I wanted to make flappy bird dude. We took so long. It’s like play the course and we’re like wait We didn’t exactly do what we were supposed to do alright. So we need to go back to edit it now. Let’s go Oh look at Shane look watch [this]. It’s saying take a tunnel put a tunnel there get a plant Put a plant inside of it Ready get a block We don’t have to follow their truck. Oh yes. We do. [they’re] the boss boom that’s cool, and Wait can we put a plant inside of a block out buddy without very awesome Watch you’re ready Let’s do [it] wait boom boom boom boom boom baby, baby. [bah] hey get out of [here] Huh, and let’s drag the plant right inside of that block cool now watch this oh We need to put [the] little turtle on the ground now. Let’s move over here the real reason [oh] Yeah, let’s do lots of those guys wait. Let’s make a wall Not Koopa Troopa. That’s a Goomba Boomba Ball let’s make a wall of goombas With one Koopa that’s like please excuse me I just want to get to the other side, and they’re like you must know password. [I] watch this oh oh nice Watch this you know. What should we just cheat. Let’s make it go all the way to the top Yeah, that should be awesome Don’t put lots of mushrooms in case we get small along the way because uh yeah We have some [Koopa] are you ready to try this let’s start them up [woah] this goes high [I] let’s start the Mario right there Alright J’s go for it. [chase] is Gonna try the Mike’s Gonna. Go Chase let’s see come on Mike Let’s see if you could do it alright now go go underneath and jump up and hit the questions Come on. Chase you could do it and jump up so hit the question mark over no no got to go back. Oh Chase doesn’t understand. He’s never played Mario before watch this bro. You want to do it. Oh wait wait Alright, let’s read it boom there. It is. It worked remember we put those inside of there? Yeah, let’s get bigger yeah, we’re big and Chunky Mario yeah, no this is original Mario whoa no. Oh my goodness look at [that] Goomba It’s a tower of Goombahs [alright]. I’m gonna run through it. Yeah, oh Yeah, watch this goombas wait Wait one second you can take this. I just want to see what happens. I’ll wait. No. I’m gonna wait I need to get a no oh No ready Well look at that mushroom Why do you look like that? I don’t know but this principle is really tiny that’s a creepy much of [l-look] at me What happened to me I’m ready to do it. [oh] my goodness now watch this let’s see if I could time [it] right and [haha], [oh] wait, wait wait and Hey, yeah, oh, yeah, let’s watch him [knock] [all] them out Yeah, [and] boom and another one boom. We’re destroying the tower of Goombahs. Oh my goodness. Oh my gosh There’s more oh, oh snaps. Oh no. Oh, yes, just what I need. Thank you my legion of doom mushrooms You’ll never eat me oh I’m the same height as the Goombahs that was that was that wasn’t never because they are let me see they’re gone back Okay, [I] wants to do the jump I’m sorry Mike chase Can you share with Mike? Wait having I’ve been the one hogging now watch this go all the way to the flag this are you cheating the game? all my goodness Here’s like I can’t go down this side. I [gotta] [switch] to the right cuz there’s a block in the [way] We did it good job chase alright? So nice. We’re clearing the course now tap [the] course button to save your first create edge crunch Not like a risin. [oh] [new] save alrighty Now mike. [oh] you want to make up a new world. What should we call this one Mike and Chase his world What does it call oh? Mike poopy wow brothers just got a little gross And Chasey poopy on chips. I’m not eating those chips alright wait You three new icons are available. What do they mean? All the ground we can change the ground or something underground. We can go underground [whoa]. No way you oh, that’s right See what we just created [now]. [you] can make it look new See now everything. We just did it. I remember that from E3 2014 I saw this um Wow, that’s awesome Alrighty so what’s the little ride my niggas come out this just came out? Oh good? Yeah, well, technically tomorrow, but it’s today no no technically it’s it I don’t know we got it a day early, and it’s Friday [that] it comes out [alright] wait I want to play like a new a new level, but hey, huh? tomorrow Dr.. Mario, no that’s this one. Oh yeah, you’re right Dr. Mario and then and then this one this [like] it comes out because of this No, I know I’m trying to see like okay. You can now use the main menu [alright] my kid chase with a pretzel wow No, I didn’t really mean to hit you with a pretzel, okay? you’re like mike you wouldn’t hit a guy with glasses would you a Guy with glasses I did Kim Kandi, okay? Thanks, all right there Touch that’s what I’m doing cool. What do you guys want to do course world? [hey] All right, well Welcome in course where you can play download [call] you get down other it what I thought those were weird bananas with T-shirt bananas don’t have crunches, okay. Let’s do start [alright] Mike you’re gonna make one yeah touching [amiibo] while creating a course in special course elements become available. Oh, that’s cool, so So we just keep dealing with the same thing over and over aren’t there different kinds of worlds [I] Guess not hmm. I guess maybe everything. We did what’s 10 Mario challenge? oh What’s this? Oh you guys want to try it Whoo you [got] a clear eight courses we could do this princess peach is in trouble my goodness. What else is new? Don’t worry peach. I’ll be there just have ten levels ago pipeline to the other side I’m glad I hear you go mike. Oh my goodness mike you cannot can you jump on that thing? We jump on the big one ill you why you keep getting dirty mushrooms? Look like he’s pooping Lavender your big turtle good quick go go. This is this is the margaret grew up on go down bro. Oop there [you] go It’s a tunnel for a reason okay? Why don’t you run into it? [it’s] like a kangaroo turtle yeah Whoa looks like a skeleton right there you got Any jumps in the boy? Chase your try sorry Already chasing pipeline to the other side. I’ll try to play this next But we’re just checking out in this video. Yo Never touch a turtle but try again. I’m not on Jagan. I’m Gonna try this one after [when] you guys go to bed, you got done a Chase we can’t let him do it again. You know what who cares? we’re opening it I Did it and I’m sure it needs to be set up though right? Let’s see What happening nothing happening? Oh, not working? Like this or [like] that or like boom boom boom [hey] disappeared Got to get my derby mushroom. My derby mushrooms gone where’s my Let me show you guys how to play like a boss here hold this here hold this Let me show you guys how to play like a boss here holding this whole this whole oh, where’s my derby mush mush, I? go up [ah] Yeah, and then I’m on the other side of the build build wait we need this guy and hit him that way to get that wow oh yeah you I thought it was a bad [chi], [ooh] It’s a latitude wow Oh, yeah, oh no, no No, no Great, but duties. Oh my greatness is I’m going through this door derby Mario Flying [I] told you guys in the blush at this new dude. You start back at the beginning That’s the problem with these old games through they like I hear we’re all hit your pencil I Didn’t do that. Oh, sorry go fetch crumbs good. Let’s check out this while Mike fails. Oh, I’m sorry, bro Told Ya Alright, so there. There’s the Mario There it is we have three. He’s like. He’s an uppercut. Oh He’s like to punch people. Oh snap. This is perfect it fits my nostrils just right Wait can I hold it [well] I know No dog. [aah] you can’t talk [with] it, but you could stick it in your nose get your parents permission if you’re underage Again, you like my new nose ring Terrible yes, terrible we already guys We don’t need none left bro boom [alright] guys. That’s a check it out some Super Mario mango Look what your stinky socks on the pretzel jar here. Go Mike let me [cheese]. [oh] [Chase] is [naughty]. I thought chase was here, but he left okay [alright] guys. Well, you’ll see chase next time. I don’t know working and Yeah, if you want us to play more you let me know, but I think maybe I’m gonna try to get this amigo working here smell that smell it oh Like look like a villager back there from Minecraft Hey Well, Mike, it’s a Mike villager Teach me how to bind you know he’ll teach at a bungalow Whatever girl alrighty guys thumbs up if you enjoy this but I will tell you Everybody [Copy] would I say? I Don’t like this on My [hand] up, haha feet down. Low. That’s power Papa. What’s that from? Dallas’s sister taught me a little piece of got you got classy ah yeah, so [you] like older woman, huh? No you little ocelot you. Oh Looking for a Mario a mario Looking for someone named Mario. Yo [Mami] [Mami]. My name is Mari. I’m looking for him. Yo and Nothing here. It is Super Mario Maker ,Play Create ,Share no amiibos hair wow, man, oh rats

32 Comments

  • Frank Alva

    December 22, 2019

    Mario is good I play the second one but I never played the first one.

    Reply
  • tHiSAiNtTReyXD

    December 23, 2019

    17:47 lit beat what it called?

    Reply
  • Jeffrey Smith

    December 23, 2019

    🤟 ❤️ you vibe

    Reply
  • None Ya

    December 27, 2019

    What is wrong with you Mike because you’re weird at games

    Reply
  • shing angaxz

    December 28, 2019

    fgteev gir maro

    Reply
  • yovanigameing deleon

    December 28, 2019

    I like it!!!

    Reply
  • ליטל אוחנה

    December 29, 2019

    I'm love this video and i like this game

    Reply
  • Michele Wirthlin

    December 29, 2019

    That’s a weird mushroom

    Reply
  • reuben heidelberg

    December 30, 2019

    I have part 2 of super Mario maker

    Reply
  • MSMaster 52

    December 30, 2019

    (・o・)(・o・;) (゜o゜;w(°o°)wヽ((◎д◎))ゝ(゚ο゚人))(╬⁽⁽ ⁰ ⁾⁾ Д ⁽⁽ ⁰ ⁾⁾)

    Reply
  • emily jin

    December 31, 2019

    those moosroom are the worst

    Reply
  • Lily & Reuben Prince

    December 31, 2019

    14:03 duddy: any jumps in the boy?

    Reply
  • Daymi Patzan

    December 31, 2019

    Boooooo

    Reply
  • Nas Zulqarnaen

    December 31, 2019

    T

    Reply
  • Mary Kinol

    January 1, 2020

    Wow you really ate good on the wii

    Reply
  • 20 subs before April

    January 1, 2020

    5:21 bending eraser

    Reply
  • Nicole Little

    January 1, 2020

    I like this video

    Reply
  • TheCoolboy7598

    January 1, 2020

    i miss rose

    Reply
  • Antonio Ramirez

    January 1, 2020

    Emilia. 😇😍🥰😘

    Reply
  • Jose Velasques

    January 1, 2020

    I Will buy IT

    Reply
  • Nery_rockgold_firepainer 12

    January 3, 2020

    U guys are disgusting

    Reply
  • TeRRoRSchnegge

    January 4, 2020

    Ich mag dich wenn Mario Maker Super

    Reply
  • TeRRoRSchnegge

    January 4, 2020

    Ich mag wenn ich dich das Video gucke Super Mario

    Reply
  • Tristyn House

    January 5, 2020

    Hi dad and chase

    Reply
  • Isabel Zhu

    January 6, 2020

    You Have To Do The Same Thing In The Picture

    Reply
  • Algirdas Sakenas

    January 6, 2020

    its only 1 in 100 chance you will get a derpey mario or length mushroom

    Reply
  • phantom panda

    January 7, 2020

    That weird mushroom has a 1 in 550'000 chance to get it

    Reply
  • Cesar Munoz

    January 9, 2020

    Thank you very much😋😋

    Reply
  • Christine D

    January 10, 2020

    I am kandy cing

    Reply
  • Justin Lancaster

    January 11, 2020

    luigi mansaen2 now!

    Reply
  • Lily & Reuben Prince

    January 13, 2020

    And he jumps in the void!

    Reply
  • Brett Scag

    January 15, 2020

    2020 anyone?

    Reply
  • San Eli Hernández Muñoz

    January 18, 2020

    Hi my name is Samuel and my sis name is Elida

    Reply

Leave a Reply